תודה על פנייתכם!

ההודעה התקבלה בהצלחה

טיפול בתקלות

תקלה? אנחנו כאן כדי שהיא תתוקן.

אנחנו כאן בשביל לדאוג לתיקון במהירות ובמקצועיות המרבית וכדי שתוכלו ליהנות מהמתקן של מיטב בר שברשותכם.
אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.

 

  1. שם(*)
    חובה
  2. טלפון(*)
    חובה
  3. דוא״ל(*)
    חובה
  4. העלאת תמונה
    Invalid Input
  5. פירוט התקלה
    Please let us know your message.

התחייבות לפרטיות

המחוייבות שלנו להגנת הפרטיות

הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.


כדי לודא מודעות המבקרים באתר, מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים.
 

המידע שאנו אוספים

בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר או שירות, להזמין מידע וכו', נדרש מידע כמפורט:
שם, ת.ז., כתובת, דוא"ל, טלפון, מספר כרטיס אשראי וכו'.


לעיתים ניתן לרשום מידע הרלוונטי לאדם אחר, למשל, כשמזמינים מתנה לאדם אחר,
רושמים לגביו שם, ת.ז., דוא"ל, כתובת, טלפון וכו'.


מה אנחנו עושים עם המידע

במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו').


המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי).
מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד.


במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר.


אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף אתה מוזמן לידע אותנו בדבר רצונך זה ונפעל בהתאם. בכל מקרה לא נעשה שימוש בפרטים שלך לצורך זה אלא אם בקשת זאת מפורשות. מצורף טופס בקשת מידע לכתובת הדוא"ל שלך בעניין מבצעים.
 
במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסויים, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן את ההתנהלות המסחרית שלנו ואת שירותינו, כשמידע לא שמי זה מועבר גם לגורמים אחרים, בהם המפרסמים אצלנו. לדוגמא: מספר המבקרים באתר, מספר הנשים הנרשמות לשאלון מסויים באתר, וכו', אך לא כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר.
 
כמובן שאיננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה.


המחוייבות שלנו לאבטחת מידע

אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן, ומוודאים שימוש נכון בנתונים. יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.


יצירת קשר איתנו

לשאלות בעניין הגנת הפרטיות באתר, וכן לתלונות על הטיפול במידע באתר, אנא פנה לאחראי על הגנת הפרטיות באתר, מר צפי למייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 
הגנה מיוחדת על ילדים מתחת לגיל 13
איננו אוספים מידע לגבי מי שידוע לנו שהינו מתחת לגיל 13, אלא באישור הורה.

הסכם שירות בר מים - אתם מחליטים איך לקבל את השירות שלכם

אנחנו במיטב בר מאמינים שעל שירות טוב ואחריות אסור להתפשר, ומציעים לכם לבחור את הדרך בה תיהנו ממים טובים.
אנו עושים הכל כדי ששום תקלה לא תפריע לכם לשתות מים טובים וליהנות.
 
שני מסלולי אחריות מורחבת ושירות לבחירתכם:
הסכם שירות מורחב
הסכם שירות מורחב פלוס


מסלול אחריות
שירות מורחב
החלפת פילטרים דו שנתית
שירות תוך 48 שעות
טיפול בכל סוגי התקלות
חברות במועדון (הנחות עד 50%)
לפרטים
נוספים
הסכם שירות לאחריות מורחבת, 'שירות מורחב', הינו לשנה הכולל אחריות מלאה על כל התקלות. החלפת חלקים חדשים ומקוריים, למעט שבר מעטפת חיצונית.
החלפת סננים פעם/פעמיים בשנה בהתאם לסוג המתקן.
והיה ויתברר כי מכשיר עליו חל הסכם זה אינו ניתן לתיקון, תושב התמורה ששולמה ע”י הלקוח בגין אותו מכשיר, בניכוי שווי
שירותים שניתנו ע”י חברת מיטב עד אותו מועד בגין המכשיר (לרבות מחיר החלפי ובניכוי החלק היחסי מתוך התמורה)
שנוצל עד אותו מועד ביחס לתקופת ההתקשרות כולה.
 
במסגרת הסכם זה ניתן ללקוח הטבת חברות מועדון שהינה עד 50% הנחה על מוצרי החברה.
הסכם שירות לאחריות מורחבת, 'שירות מורחב פלוס', הינו לשנה הכולל אחריות מלאה על כל התקלות. החלפת חלקים חדשים ומקוריים, למעט שבר מעטפת חיצונית.
החלפת סננים פעם/פעמיים בשנה בהתאם לסוג המתקן.
והיה ויתברר כי מכשיר עליו חל הסכם זה אינו ניתן לתיקון, תושב התמורה ששולמה ע”י הלקוח בגין אותו מכשיר, בניכוי שווי
שירותים שניתנו ע”י חברת מיטב עד אותו מועד בגין המכשיר (לרבות מחיר החלפי ובניכוי החלק היחסי מתוך התמורה)
שנוצל עד אותו מועד ביחס לתקופת ההתקשרות כולה.
 
במסגרת הסכם זה ניתן ללקוח הטבת חברות מועדון שהינה עד 50% הנחה על מוצרי החברה.
מסלול אחריות
שירות מורחב פלוס
שירות החלפת סננים המבוצע
על ידי טכנאים המגיעים לביתכם
מכשיר חלופי במקרה הצורך
החלפת פילטרים דו שנתית
שירות תוך 48 שעות
טיפול בכל סוגי התקלות
חברות במועדון (הנחות עד 50%)
לפרטים
נוספים

מאמרים נוספים...

  1. אודות מיטב בר
להצעת מחיר וקבלת שירות השאירו לנו את פרטיכם ונחזור אליכם
  1. Please let us know your name.
  2. Please write a subject for your message.
  3. חובה להזין
  4. Invalid Input

האתר מחויב
להגינות צרכנית

התחייבות
לשמירת פרטיות

מזמינים עכשיו ונהנים

מיטב מתקני מים 2015 בע"מ • היצירה 7 א.ת. רחובות • טל׳: 08-6775700, פקס: 09-7964902 • מיטב בר בגוגל+

Brand & Design by doart